Sign in using your Facebook account

Shvoong Home>Books>Descarcare Jocuri Gratis Review

Descarcare Jocuri Gratis

Book Review   by:Vilmos     Original Author: Simona Nae
ª

Jocul este un mod de experienta. Descarca gratis jocuri de pe internet.
Totul a început cu faimosul Pong, îti mai amintesti ? Doar câteva bare simple pe fiecare latura a monitorului, un cerc care juca rolul unei mingi si trebuia doar sa eviti ca mingea sa iasa din cadranul monitorului. Era arhaic, în patratele, pâna si forma cercului lasa mult de dorit. Imediat au aparut primele mâncatoare de cocos, primii ucigasi de extraterestri, si încetul cu încetul, lucrurile au evoluat, si au aparut primele calculatoare de 8 bits, si primele jocuri cu 16 culori ne-au uimit.

Mai apoi, s-a ajuns la 16 bits si la primele carduri grafice VGA, care ne-au adus cifra de 256 de culori în jocurile pentru calculator. Unele aventuri grafice în acest format au avut un foarte mare succes pe plan mondial, fiind înca valabile si în ziua de astazi, cum ar fi de exemplu jocul Monkey Island sau Sam & Max Hit the Road.

Au aparut mai apoi primele carduri acceleratoare 3D; cine nu-si mai aminteste de jocul Vodoo?. Au fost primele carduri care s-au vândut exclusiv pentru jocurile pe calculator. Obtineau un randament în grafice nemaivazut pâna la acea vreme. Au început sa apara si primele jocuri 3D. Va mai amintiti de vestitul Alone in the Dark care dupa patru aventuri pe calculatoarele noastre personale a aparut si în cinema cu un film mai mult decât dezamagitor. Datorita cardurilor grafice, jocurile au putut obtine un design grafic incredibil si unele dintre ele sunt adevarate opere de arta din acest punct de vedere. Jocuri ca Half-Life, Doom 3, Oblivion sau Call of Duty 2 ne lasa cu gura cascata si ne introduc în istorie, în mare parte datorita graficului sau uimitor.

Si aceasta evolutie continua a ajuns la revolutia Internetului... Deja nu numai concurezi cu aparatura, ci acum poti sa concurezi cu prietenii tai de-o viata sau cu persoane din orice parte a lumii, alegerea ramâne la latitudinea ta. În acest domeniu, primul joc care si-a facut un nume a fost Counter Strike, un joc proiectat de catre utilizatori pentru deja clasicul Half-Life. Un joc în care doua echipe se înfrunta cu scopul de a o elimina pe cealalta. Acum, sunt mii de jocuri asemanatoare, si aproape toate jocurile de actiune au optiunea corespunzatoare pentru utilizatori multipli, pentru ca sa te poti bucura acum mai mult ca niciodata. Dar sa nu uitam de jocurile sportive ca de exemplu FIFA, care îti permite sa joci cu oricine din retea, sau jocurile supranumite lumi persistente, care si-au luat atât de mult avânt, în mare masura datorita World of Warcraft, un joc de rol online, asteptat si primit ca pâinea calda de catre cei fascinati de seria mitica de strategie Warcraft.

Ei bine, pe site-ul Malavida am compilat câteva dintre cele mai bune produse de pe piata, pentru ca tu sa poti descarca gratuit jocuri de pe Internet, sa te bucuri de ele si sa le încerci înainte de a te decide sa le cumperi. În continuare, îti oferim o lista cu o selectie a celor mai bune jocuri gratuite:

ArmA 2 Demo (Windows - Engleză)
Batman: Arkham Asylum Demo (Windows - Engleză)
Call Of Duty 4 Modern Warfare Demo (Windows - Engleză)